lördag 6 mars 2010

Aaaaah.

Orion var någorlunda snäll inatt efter att jag gav honom all tutte han kunde klara av.
Sedan har han småfäktats lite i sömnen som vanligt och gett mamma sin en hurring eller två!, Anders hjälpte också till på den fronten..han tog nämligen tag i mig under armarna i sömnen och försökte lyfta upp mig.
Morrade till ordentligt eftersom jag också sov och han släppte illa kvickt.
Dock tror jag att han inte vaknade av det men det får jag ta reda på senare när han vaknat upp.
Fint väder idag igen, jag får försöka ta mig ut lite senare och ta en liten promenad.
Sedan kommer Anders vänner för det blir minsann rollspel ikväll så vi får se om Orion tänkte hålla låda..då finns det tre män där för att trösta honom istället för en = glad Orion och Sussi.

Dagens konstaterande: Jag har världens bästa familj!.

Inga kommentarer: