söndag 7 mars 2010

Gokväll!

Sitter här och väntar på att Orion ska vakna upp, han har i princip sovit hela tiden sedan kl 14 idag förutom under ett blöjbyte och påklädning och amning.
Som jag skrev tidigare så har Nicklas med fru och mor varit här och hälsat på och det var verkligen jättetrevligt!.
Blev bjuden på god lasagne, paj och sedan fick vi en jättegullig draktröja som Orion ska ha här under våren.
Man tackar, niger och bockar!.
Sedan ringde min kära syster och vi kom överens om att hon ska komma ner och hälsa på någon nästa vecka och det ska bli jättekul och speciellt för att träffa sin lilla systerson.
Usch vad trött jag blev nu, hoppas lillskrutten vaknar snart så att jag får ge honom lite mat innan jag blir helt slut i skallen.
Hoppas ni därute som läser har det gott!.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jo ska bli kul å komma ner =)