torsdag 4 mars 2010

Sova?

Känner mig så extremt trött just nu och jag vill bara lägga mig ner och sova, men Orion kommer nog vakna snart för att äta så det är ingen idé att ta en tupplur just nu.
Jag piggnar nog till snart.
Tog promenaden jag pratade imorse även om det blev först sent på eftermiddagen så var det mysigt.
Men kallt var det och det blåste....det såg så varmt och mysigt ut imorse när jag tittade ut, en sådan vårsol som värmer när man vänder ansiktet mot den även om det är minusgrader ute.
Jag har också sorterat ut lite av Orions kläder som han ännu inte kommer att kunna ha den närmaste tiden och det är skönt så man slipper krafsa runt en massa bara för att hitta något som passar.
Hoppas ni mår bra därute och njuter av solen när den väl visar sig!.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jo har njutit av solen idag ja me 8)