tisdag 13 april 2010

Prutt!

Så låter det om Orion och det antagligen på grund av att jag ätit wok 3 dagar i rad...duktigt..
Så nu vill vi se en rejäl bajsblöja för det var ett tag sen!.
Gårdagen var som den innan och dagen innan dess väldigt stillsam och det enda som gjordes var en liten åktur in till Alvesta för att inhandla mat och göra ärende.
Sedan rengjorde jag vagnen då den har blivit lite skitig från allt blask och grus som fanns för ett par veckor sedan och städade lite i hemmet.
Idag kanske jag går till frisören för jag börjar tröttna på mitt slitna hår och att det bara hänger.
Jag är väl mest rädd för att jag som vanligt ska lyckas träffa på någon missnöjd klimakteriekossa till frisör som bara klagar på min hårkvalité och ger mig en muppig frisyr som jag sedan väntar på att det ska växa ut så att man sedan är på ruta ett igen.
Hmmm.
Dags att väcka Pappa Prutt.
See ya laters!

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Den ena dagen e den andre lik, visst e d najs å bli äldre hehe ;)
Hoppas du hittar en vettig frisör!