fredag 7 maj 2010

Knorr..

Min mage gör ljud för sig och jag tror det kan bero på att jag druckit en hel del kaffe på tom mage.
Jag saknar min mobil...brukar inte göra det men just idag hade jag velat haft den...fast maken borde komma hem snart och ge mig domen.
Jag fick också ett stort sug att vilja färga mitt hår knallrosa eller rött.. tur att man bor i Alvesta där man inte kan få tag på sådana varor.
Och nej..jag tänker låta bli för det finns inget som är jobbigare än att få bort sån färg sedan när man ångrat sig och sedan ser det skitfult ut efter ett par tvättar.

Jag vill ha min pizza också och snart ska jag väcka Orion som ligger i manducan så att han kan få mat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna imorgon!
Skickade ett sms till dej men då har du inte fått det...
Ta med skötunderlägg om du har för det fanns inte i affären vi handlade i. Annars går det bra med våra handdukar också...
Kram E

Moster Fia sa...

Hoppas resan går bra imorn! Kram