lördag 15 maj 2010

Natten...

Var lite bättre men imorse trodde jag att jag skulle spy ärligt talat av huvudvärk och illamående, känner mig helt sladdrig i kroppen som man gör när man haft en riktig magsjuka eller liknande och helt orklös.
Men det känns bättre nu och det är jättevackert väder ute med 20 grader i skuggan.
Det känns som en äkta sommardag och det börjar bli riktigt grönt ute nu...det går snabbt när det väl satt i gång.
Jag har börjat ge Orion lite mer ersättning på kvällarna och det verkar som om han blir lite mer nöjd då under nätterna och sedan fick han ett mål imorse av mormor så att jag kunde vila lite...guld värt säger jag.
Just nu är jag ensam hemma för mamma har tagit ut Orion på promenad i barnvagnen och Berndt är och kollar till båten så jag tror att jag ska sätta mig på baksidan och få njuta lite av solen.
Att få en barnfri timme eller två ibland är ganska skönt och Orion mår så bra av att få sova lite där i vagnen.

Nu ska det mysas!.

1 kommentar:

Moster Sofia sa...

Härligt! har fått min första grisskära nyans i ansiktet, yeah =)