söndag 2 maj 2010

Söndag.

Och dagen är nästan till ända redan, ibland rusar tiden verkligen iväg.
Igår så var det full rulle för först åkte vi och skulle hjälpa till våra vänner med deras flytt men för min del så kändes det mest som om jag var i vägen medans Anders lyckades hänga upp lite lampor åt dem.
Efter att vi hade varit där så var det dags för mig och Anders att lämna av Orion till sin farmor för vi gick nämligen på bio och glodde på Iron man 2!.
Det var första gången som Orion fick vara med någon annan än mamma eller pappa för första gången en lite längre tid och det verkar som om det gick bra och som att vi kanske kan gå på bio igen någon gång.
Han hade också varit gullig nog och lämnade henne att byta två bajsblöjor på honom.
Filmen var väldigt underhållande även om det inte var en Oscar vinnare direkt men ändå bättre än vad jag trodde den skulle vara eftersom jag inte gillade första filmen något vidare.
Sedan vann vi en t-shirt också!.

Idag så har det bara varit en slappar dag och det enda vi gjort är att ha tagit en promenad in till Alvesta och handlat lite.
Imorgon ska Anders jobba igen och jag är fortfarande lite ovan vid att vara ensam hemma med Orion men det ska nog gå bra!.

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Ok, härlig helg ni verkar ha haft! D enda jag har gjort idag e å gå hemma i pyjamas å sitta v datorn =P