måndag 10 maj 2010

Tråk och grått.

Känner mig lite nere trots att natten gick bra och dagen har varit lugn, men jag är trött..det är grått ute och känner mig lite stum och ensam.
Som om luften gått ur en totalt och jag kan inte glädjas åt något trots att vi nu fått klartecken om en lägenhet i Växjö som är fin och bra men istället blir jag bara orolig för hur allt ska gå ihop..samtidigt som jag vet att vi kommer ångra oss om vi inte tar den.
Om Anders bara hade ett fast jobb så inkomsten hade varit stabil så hade jag varit betydligt mer lättad.

Orion mår bra och är glad och kry fast just nu ligger han och vilar efter maten....
Jag vet inte om det bara är idag eller om vistelsen här gör allt sämre?.

Har varit fattigt med bilder men jag ska lägga upp några senare.
Hej sålänge!.

2 kommentarer:

Moster Fia sa...

Allt ordnar sig nog.. Försök å koppla av lite nu när ni e hos mammi å plast Berra. Kram

Anonym sa...

E de så tråkigt här? Ok, igår hade mormor konferensdag men idag skiner solen o vi ska på utflykt!
Kanske skulle va kul om moster Fia också kommer hit...