måndag 17 maj 2010

Ursäkta!.

Här har det varit dåligt på blogg fronten men igår hände inte direkt mycket..vi tog det lugnt och jag tog en promenad med Alice och Orion på kvällen i det super vackra vädret.
Ibland önskar man att man inte hade glömt kameran hemma och igår var ett sådant ögonblick när kvällsolen sken så vackert och det var näst intill vindstilla på havet...riktigt idylliskt.

Det har varit jobbigt under nätterna här men jag klarar mig och inatt så testade jag att lägga Orion med ryggen emot mig och det gick lite bättre att sova då.
Spjälsäng blir det som sagt snart!.

Idag har vi varit i Kungens kurva och handlat.
Jag gick in på Ikea och köpte lite nya leksaker till Orion, en mobil och en sovpåse och sedan en fin ram till ett foto av honom som jag skrivit ut.
Sedan köpte mormor Elisabeth en solhatt och ytterligare en nappflaska till honom!.
Riktigt söt är han.
Också kom jag ihåg att skaffa ett par solsykdd att ha i bilen så lilla Orion slipper få solen i ansiktet.
Och duktig det var han för han sov hela tiden i vagnen och i bilen och sa inte ett knyst när vi var inne och storhandlade mat.

Snart ska man flytta igen och det ska bli spännande om än jobbigt, de flesta inklusive jag och Anders tycker inte att stressen och virrandet fram och tillbaka är direkt kul.
Men att inreda..det är grejer det! även om det kommer ta ett bra tag att fylla ut hela lägenheten.
Sedan kommer kanske moster Fia ner och hjälper till med Orion medans vi flyttar.

Nu är jag dundertrött.

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Jaa moster längtar efter sitt lilla favorit bi =)