torsdag 6 maj 2010

Yay!

Dagen blev ganska intensiv då det blev lite oplanerade saker som kom upp såsom att glo på lägenheter inne i Växjö, självklart så var jag ute i mer än god tid till bussen men den kom aldrig så Anders fick komma och hämta upp mig och då blev det stressat och vi blev sena men vi hann ändå och jag tror vi funnit vår lägenhet!
Mycket för pengarna och bra läge!
Nu får vi hoppas att det går vägen imorgon när vi ringer och säger att vi vill ha den.
Jag återkommer mer om detta när jag vet mer för just nu så är vi precis hemkomna och jag känner mig totalt utsliten.
Dagens lärdom: försök aldrig att gå in till Alvesta med Orion i bärselen.
Och på lördag far jag till Mörkö och mamma!

Nu ska jag diska.
Gonatt!.

2 kommentarer:

Anders sa...

Det var jag som diskade!!!!! fuskis!

Moster Fia sa...

Ok, hoppas ni får lyan!!