söndag 20 juni 2010

Det var ett tag sen..

Jag känner att jag inte haft riktigt tid och vid tillfällen ork att skriva så mycket de senaste dagarna men det är mest för att vi har haft ganska fullt upp.
I fredags så var Sofias kompis Sarah här och rollspelsgänget fick komma hit då Orion höll låda och jag behövde hjälp från Anders håll och deras kväll blev väl inte så lyckad i slutändan men det var inte totalt mitt fel utan också en annan herre blev hemkallad tidigt av sin kvinna.
Och igår så var vi på "100 års" kalas när Anders syster och hennes man fyllde 50 och firade detta tillsammans med massvis av gott såsom smörgåstårta och sedan vanlig tårta med.
Men det roligaste var att det blev ett överraskningsbröllop då dem gifte sig i vardagsrummet, väldigt romantiskt må jag säga och vem vet..jag och Anders kanske håller en lite finare ceremoni tillsammans lite senare?
Minnena av vår egen vigsel är kanske mer skrattretande än vackra...
Vi fick åka hem ganska tidigt mot kvällen då Orion inte tyckte det var så kul längre med all uppståndelse och alla nya ansikten som skulle gulla med honom men sen åkte vi hem lite snabbt till Markus och hälsade på och det gick bättre för då sken Orion upp igen!
Snart ska Sofia åka upp till Stockholm igen och jag ska tvätta och städa och fixa lite i hallen efter flytten som jag ej riktigt orkat ta itu med än.

Vi har också upptäckt att det är väldigt vacker natur häromkring där vi bor och massvis med fina promenadstråk så nu är det bäst att vi ser till att utnyttja det så bäst vi kan och ta många promenader.

Här kommer lite gulliga bilder från veckan som varit med grötiga munnar och spillkråkor!



1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina bilder! Lillen verkar smaska i sej ordentligt.
Kram
E