måndag 26 juli 2010

Koffeinchock..

...mmm drog i mig en rejält stark kopp kaffe imorse för jag var så himla slut i skallen och jag är inte så van vid kaffe för jag har inte druckit någon alls knappt sedan jag kom hem från Mörkö.
Och det var inte den bästa idén kanske för det rasslade till ordentligt i magen samtidigt som Orion blev trött och ledsen så jag fick vagga runt honom och hoppas på att jag inte skulle kräkas på golvet samtidigt men det gick bra och nu mår jag mycket bättre även om magen fortfarande inte är riktigt glad på mig men efter ett glas fil så kanske den blir lite gladare.

Och det blev inget besök hos Briggler på lördagen för jag och Anders var båda trötta och det var väldigt fult väder ute så vi skippade det och besökte dem hemma i Alvesta igår istället!
Det blev fika och Orion fick leka med lite nya leksaker och det tyckte han var väldigt spännande...speciellt en liten boll som blinkade och rullade runt på golvet av sig fann han extra intressant och ville direkt efter den.
Så en sån ska vi införskaffa åt honom har vi bestämt.
Efter besöket begav vi oss hem och ja...inte hände det mycket utan Orion somnade relativt tidigt på kvällen helt uttröttad efter besöket i Alvesta och jag och Anders tittade på "Flyga Drake" som var en väldigt bra film och värd att ses!

Så just nu ligger Orion och sover och jag har sprungit runt lite och städat som vanligt och nu inväntar jag att Ann-Sofi ska komma över och passa Orion lite så jag kan åka ner till stan och göra lite ärenden...

Och ursäkta för den delen att jag inte laddat upp grötbilderna som jag lovat men idag SKA jag ladda upp dem så fort jag får en lucka.

Hej sålänge!

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Oj, vilken rolig boll!