fredag 16 juli 2010

Morrn Morrn.

Orion ligger i sitt rum och leker och det gör han varje morgon ett tag innan han tröttnar och vill hitta på nya aktiviteter att sysselsätta sig med.
Och just nu mår jag illa och jag hoppas att det inte blir värre än såhär iallafall så jag orkar ta hand om Orion utan att tro att jag ska spy så fort jag går runt lite.
Har jag sagt att han börjar få sin första tand? den syns på underkäken och det är helt underbart! min lilla pojke utvecklas varje dag och hittar alltid på nya saker.
Nu kan han sitta upp också korta stunder utan stöd men han får alltid för sig att han ska greppa sina fötter vilket gör att han är på väg att tippa omkull men ingen panik! jag är där och ser till att han inte gör illa sig.
Ja vad finns det mer att säga? Vi ska åka och titta på ett par möbler som en vän till oss vill bli av med nu när han ska flytta lite senare idag när Anders kommer hem från jobbet och imorgon så drar jag och Anders till IKEA och införskaffar saker till Orions rum!

Nu börjar han tröttna på att ligga och misshandla sina små leksaker så det är dags att hittas på något annat spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att Orre utvecklas så fint!
Den första tanden redan!
Hoppas möblerna är användbara o fina.
E

Moster Fia sa...

Oj oj, första tanden! Stora killen :)