tisdag 27 juli 2010

Mums för chips!

Nu har vi varit och handlat och Orion har fått sin boll som lovat och han tycker den är jättekul men blir lite ledsen om den rullar för långt bort..
Sedan efter det att vi kommit hem och ätit Sushi (mmmm...) så tog jag och Orre bussen ner till stan och shoppade loss lite på all rea som finns i butikerna just nu och fick hem fina saker att sätta i hyllan som ska upp i köket och lite kläder åt lilla gubben.
Ledsamt att se pengarna rinna iväg men nu ska det endast gå till mat har jag bestämt resten av månaden...eller ja kaaanske att jag köper en jättefin duk jag hittade på indiska som inte var så dyr men ack så fin att inne i köket.
Vi får se vi får se....
Sedan orkade jag inte vänta på bussen utan vi tog en långpromenad hem så nu är vi både trötta och nöjda...eller ja iallafall jag då Orion är pigg som en mört efter att ha sovit i barnvagnen under shoppingrundan.

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Kul m lite shopping!