torsdag 8 juli 2010

Värme + Trötthet = Dålig Kombo.

Men jag antar att det kommer bli bättre snart om Orion bara kan få koll på vilka tider han ska sova på nätterna..vissa gånger är det tidigt på kvällarna och upp tidigt på morgonen eller så är det så sent som runt midnatt och han sover (dock ej hela nätter) till runt 10 på morgonen...
Och värmen gör sitt för hela familjen och bloggningen har legat på is på grund av detta och lite annat.
Skam för den som ger sig dock och jag tar nya tag! det mesta i ens liv påverkas av sin egen inställning så jag får helt enkelt ta nya tag.

Orion mår bra och är en väldigt glad liten påg nuförtiden och har mer energi än hela familjen tillsammans och det är så underbart att se att man har en så frisk och pigg liten grabb som hela tiden vill så mycket och tack vare gåstolen så har han också börjat kunnat bli lite mer självständig och det är nu man verkligen måste tänka på vad som finns inom räckhåll för honom när han kör rally runt i huset.

Och semestern? jag ska inte ljuga och säga att det alltid gick som en dans men ja...family is family...
Och med min sömnbrist kombinerat med värmen och konstant liv och rörelse omkring gjorde nog inte mig till världens gulligaste person hela tiden heller.
Men för Orions del var det nog hoolabandoola kul att vistas i Sundsvall då han charmade allt som kom i sin väg och fick konstant uppmärksamhet av allt och alla!
Fast visst hade man kul när man badade och åkte ut för att fiska gädda och jag älskar verkligen vår sommarstuga med alla minnen och vackra natur och jag kommer lägga upp lite bilder senare när jag kommit hem till Växjö då jag glömde sladden till kameran hemma.

Mer har väl inte hänt direkt..eller jo jag fick lite ledigt igår av mor min och åkte iväg till Järna några timmar och handlade lite och det var skönt att få vara några timmar för sig själv, tack mamma!

Nu vaknade lillen så det är dags att flytta arslet ur soffan...

Inga kommentarer: