söndag 29 augusti 2010

Spåkvinnan.

Som jag hade förutsatt igår morse så blev dagen jobbig....Orion VÄGRADE sova på hela dagen jag hade honom till ungefär 14:30 då Ann-Sofi kom över och tog med sig Orion hem till sig ett par timmar så jag fick vila men det gick inte heller så bra eftersom jag hade slut på värktabletter och febern kickade igång så jag låg mest och yrade utav utmattning.
Typiskt att allt ska köra ihop på en gång va?
Orion somnade iallafall vid sin vanliga tid inatt och sedan tror jag att han sov till 00:30 och fick en flaska av Anders.
Skönt är det att han slutat äta två mål om natten och han vaknar alltid vid 6 tiden på morgonen och då blir det frukost och byte av blöja sedan påklädning och lite lek...det är skönt att ha fått in lite rutiner och jag hoppas att vi kan hålla fast vid dem även efter sådana helvetesdagar som vi hade igår.

Det måste gå men annars får det gå helt enkelt....

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Fy tusan va jobbigt =P Hoppas d e bättre nu! Kram