söndag 19 september 2010

Den stora valdagen!

Och jag röstade imorse då Anders och jag åkte runt och lämnade valsedlar i hans valdistrikt...skönt att vara ute tidigt men hade nog ändå velat förstidsrösta så hade jag sluppit att sitta i en bil tre timmar med en sur kille som inte vill sitta så länge i bilen.
Nåja! idag har jag varit så trött och trots att jag sov nästan två timmar på eftermiddagen så är jag ändå tung i skallen och känner mig otillräcklig och äcklig idag rent generellt.
Och fult väder har det varit i nästan två veckor med regnskurar varje dag.

Nåja! gaska upp dig Sussi!

Orion mår bra som vanligt iallafall och kan numera ta sig upp på vår säng utan hjälp av oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är samma här, hösttrött.
Det blir extra tröttande att det har regnat så mycket och varit grått.
Helt fantastiskt att Orre tar sig upp i er säng!
Vad ska det bli av en så pigg och duktig kille? Mormor är stolt...
Kram E