lördag 2 oktober 2010

8 månader!

Hipp hipp hurra hurra hurra!
Idag fyller Orion 8 månader och 2/3 av sitt första år på jorden...tiden bara rusar iväg!
Och vad ska vi hitta på idag då? det vet jag inte än men något äventyr ska vi nog ut på.
Och Orion hade ytterligare en jobbig natt med många uppvaknanden...det är så svårt det här.
Fast utöver det var gårdagen ganska bra förutom min lilla förkylning så det blev nog lite tråkigt för Orion att stanna inne hela dagen, men det ska vi försöka råda bot på idag istället!
Jag har förresten beställt ett Bamse lektält till honom att ha inne i sitt rum för kistan vi har som är knuten i strån har han börjat tugga sönder.
Ja...så intressant är vårat liv.

Jag tog lite bilder på honom nu på morgonen och så här glad får jag nästan alltid möta honom när vi vaknar på morgonen:



3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina kort på Orre.
Vad kostade Bamsetältet?
Kram E

Lilla familjen! sa...

det kostade 199 kr tror jag

Moster Fia sa...

Hurra hurra för Orre p hans 8 mån da´!!!

Grattis Orion! :)

Oj vilka fina bilder p Orre, lika glad å alert som vanligt!