onsdag 19 januari 2011

Flitiga myran..

..mm jag lyckades få tummen ur och piska mattorna, skura golven, tvätta, städa skåpet under diskhon, damma, rengöra ugnen, laga wok, diska, fylla i blanketterna till förskolan och till försäkringskassan så lite produktiv har jag varit.
Usch vad jag hatar att fylla i formulär och speciellt när det kommer till frågor man inte riktigt vet vad man ska svara på och sedan känna sig lite småkorkad och ringa för att be att få det förklarat och det är nog inte de sista papperna jag måste fylla innan jag börjar studera.
Snart ska Anders börja jobba för dagen och kommer nog vara borta framtill midnatt så jag hoppas att Orion sover lagom bra ikväll så att jag slipper stressa ihjäl mig på det.
Snart ska Orion äta och sedan kommer Ann-Sofi hit lite senare och får underhålla lillen ett tag.
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: