onsdag 12 januari 2011

Förlåt!

Jag har inte uppdaterat här på ett tag och det har varit för att vårat internet har varit åt skogen, men nu så verkar det gå lite bättre igen.
Så vad har hänt? Inte mycket..ätit, sovit, blöjbyten, lekar, skratt och gråt, ja en helt vanlig småbarnsvardag.
Det enda som hänt utöver det är att jag har varit på samtal och det gick bra och kändes väldigt positivt och att jag är på rätt väg i mitt liv, snart händer allt!
Och idag så ska Jonas komma över hit och hjälpa oss att sätta upp hemmabiosystemet som vi äntligen fått hem och mot kvällen så ska Ann-Sofi sitta barnvakt för då ska jag och Anders gå på bio!
Det blir Harry Potter...kanske inte det ultimata biovalet för min del men jag tycker ändå skapligt mycket om filmerna och det ska bli trevligt.
Och äntligen har jag fått tummen ur och laddat över ett par bilder jag har tagit på Orion den senaste veckan:


3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg frsyr Orre och bra jobbat med maten! Den ska väl inte ner i magen? E

Moster Fia sa...

Vilken liten cooling Orion e m punkfrilla... :)

Skönt att allt känns bra å att d flyter på m livet!

Kram <3

Andrea Femerstrand - illustratör sa...

Svar: Ah crap fan va tråkigt att höra! Visste inte att det var just en sån. Men det lär nog kännas bättre att börja om med en helt ny ändå.

Hoppas kvällen va lyckad!