fredag 11 februari 2011

Besök på förskolan!

Jag har varit dålig på att blogga men jag ska skärpa mig lite.
Idag har vi varit på besök på förskolan som Orion ska skolas in på nu på måndag och det var väldigt trevligt!
Personalen verkar väldigt gulliga och lokalerna är helt okej.
De andra ungarna var hur gulliga som helst och Orion hade verkligen inga problem att sätta sig med dem och leka även om han var lite återhållsam och satt i våra knän de första 10 minuterna så kunde han inte stå emot sin nyfikenhet speciellt länge.
Jag har en känsla att det här kommer gå som på räls!
Det har inte hänt så mycket sedan måndagen utan att har varit som vanligt..leka, städa, handla, gå på samtal.
Orion har också haft ett ganska hett humör de senaste dagarna och speciellt på kvällarna när han har varit ensam med mig och klänger och protesterar fast det är ingen direkt katastrof och vi är vänner den mesta av tiden.
Den här kvällen har gått ganska bra hittills, vi har tagit en mini-promenad ute i snöstormen ner till ICA och sedan suttit och lekt med lego, läst pekböcker, busat i soffan och ätit mat.
Han är allt bra fin den där Orion...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter positivt med förskolan. Det blir säkert jättebra!
Ha en trevlig helg!
Kram E