tisdag 1 februari 2011

Hipp hipp hurra!

Ja må hon leva!
Vi önskar min kära syster Sofia stort grattis för idag fyller hon 30!
Hoppas du har haft en fin dag syrran, stora kramar från familjen i Växjö!

Idag har det varit trött och segt för igår hade jag problem att somna och lyckades väl någon gång efter midnatt och såklart så vaknade Orion vid 6 tiden imorse bara för det.
Jag gick runt som en zombie hela morgonen tills Anders vaknade sedan gick jag och la mig och sov några timmar mitt på dagen.
Orion har sovit dåligt mitt på dagen med så jag förväntar mig inte att han ska vara på sitt bästa humör här om någon timme.
Nåja, imorgon är det dags att fira ytterligare en väldigt liten person!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hipp hurra på Orions ettårsdag! Stort grattis och kramar! E

Moster Fia sa...

Tack!! :)

Kram <3