onsdag 16 mars 2011

Hemma nu..

..oj vad kul det är att ha börjat plugga!
Jag mår mycket bättre idag efter att jag lyckades sova ordentligt inatt, gick och la mig vid 21 igår också så att jag kunde få en timme extra.
Lyckades också få kontakt med några av de andra kursmedlemmarna och det är verkligen jätte trevliga tjejer!
Dessutom så lagade den andra gruppen som är lite längre fram i studierna mat idag och det fick vi äta till lunch..lyxigt med gratis restaurang lunch och servering.

Anders och Orion åkte till kirurgen idag för att kolla han pungkula som jag berättat om tidigare och det var inget fel där heller! Jippi!
Nu har Anders åkt för att jobba så jag och Orion är ensamma ikväll men vi är båda på gott humör (just nu) så det ska nog gå fint!

Jippi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt...det går säkert bra med alltsammans ska du se...
Kram E

Anonym sa...

Härligt!! :)

Kram