söndag 6 mars 2011

Skit också...

..det var en så fin dag igår och idag ser det ut att bli lika fint men det är inget vi får gå ut och njuta av för Orion är sjuk och har konstant hög feber, snorar och hostar den lilla stackaren men någorlunda pigg är han så det är inget akut.
Just nu går jag bara runt och väntar på att jag ska få mig en släng av detta elände för när Orion blir sjuk så brukar jag också bli det.

Ni kan ju tänka er att natten inte har varit lätt och då tänkte ni rätt...stackars Anders hade antagligen ett jobbigt pass i natt och stupade ner i sängen någon gång runt 5 och då var det min tur att ta nästa pass.
Tur är det också att Anders bara har ett möte idag så han får sova lite nu.

Suck, jag känner mig på att det kommer bli en lång dag och morgonen började med att diska upp allt som karlarna använde igår när dem rollspelade samtidigt som Orion stod och drog mig i byxorna och till råga på det så for en skål med fil och blåbär ner i golvet..mums.
Men det viktigaste är att Orion är kry nog att vara uppe på benen även om han inte är lika aktiv som annars..

Måste be om råd också, jag är väldigt torr i huden just nu och undrar om det är någon som kan tipsa någon bra lotion eller salva?
Jag söker efter något speciellt för ansiktet, har brukat miniderm ett tag och den blir jag bara flottig av och det hjälper inte på näsan där jag konstant är snustorr..
Please help me!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten...Krya på dej...
Tips:fråga på kosmetikaavdelningen.
Jag har inget tips, använder andra krämer då jag är äldre.
Kram E

Moster Fia sa...

På apoteket finns en aco:s hudkräm för torr hy "mjukgörande hudkräm för extra torr hud". Kan rekommenderas!

Kram