onsdag 30 mars 2011

Skönt...

..idag blev jag insläppt i köket!
Har gjort provet nu och det verkar som om jag blir godkänd (vet inte till 100% än)-
Jag är även välkommen till att arbeta i köket på förmiddagen i morgon men känner mig jävligt trött just nu och Anders jobbar sent så det lutar till att det blir sovmorgon i morgon och sedan åker jag till skolan vid lunch och läser lite istället.
Det känns väldigt bra att plugga och nu när jag var i köket så kände jag att jag trivdes och vi hade så kul där!
Detta är verkligen något att satsa på, härliga lärare, goa klasskamrater och en intressant kurs...kan det bli bättre?

Orion har varit både solsken och åskoväder, jag vet inte riktigt vad det är med honom men jag kan gissa att det både är nya tänder som irriterar och dålig sömn..
Dem senaste veckorna har han haft väldigt mycket hosta och speciellt under nätterna så han har väl inte riktigt fått sovit ut som han ska.
Min stackars lilla grisegubbe...
Jag hoppas att det blir bättre snart annars får jag ringa sjukvårdsupplysningen även om jag tror att det inte ger mer oss mer råd och hjälp än vad vi redan har.

Nåja, kort och gott utöver det mår vi bra så det ska nog gå vägen!
Jag hoppas att ni mår fint som läser och kom ihåg att ta hand om varandra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså det är nya kliande tänder på gång...då blir det litet gnäll.
Annars verkar det så bra med skolan, kul!
Ha en trevlig kväll...E