söndag 10 april 2011

Jobbiga helg..

..jag brukar inte gilla helgerna eftersom att dem innebär att jag är ensam med Orion så mycket..men den här helgen har känts extremt lång.
Igår så mådde Orion jättedåligt på förmiddagen men på eftermiddagen var han relativt pigg så då gick vi och hälsade på hästar och getter..
Sedan dock så var han väldigt ledsen under kvällen och natten.
Och äta vill han inte alls, knappt en tugga åt han igår och verkar inte vara sugen på annat än att dricka välling.
Jag ringde till sjukvårdsupplysningen som sa att det väl kunde vara halsfluss....och eftersom han både luktar lite illa ur munnen och inte vill äta så lutar det åt det hållet.
Det blir nog att besöka farbror doktorn i morgon..
Och nu när jag vaknade så visade sig att jag också håller på att bli förkyld, känner mig helt slut...
Fan jag hoppas att det bara är något tillfälligt så att jag inte missar en massa skola.
Och Anders jobbar hela dagen idag också.
Mormor Mia ligger inne på sjukhuset eftersom hennes allmäntillstånd har försämrats.
Piss helg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att det är jobbigt med ensamhet och sjukdomar.
Men det är övergående hoppas jag...
Kram
E