lördag 16 april 2011

Lördag och veckan som gått..

Japp, nu är det helg!
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men Anders jobbar bara ett pass så vi hinner nog ta bilen ut någonstans och gå på en promenad när det ska vara helt okej väder idag.

Veckan som har gått har kantats med kaos och vackert väder.
Anders har varit magsjuk men tur som är så blev varken jag eller Orion sjuka så det är bra och han mår bra nu.
Orion har varit på förskolan som vanligt men hemma så har han varit ganska kinkig och sovit som en kratta på nätterna för att han haft en sån jobbig hosta.
Jag har varit otroligt stressad till och från men det har ändå gått ganska bra.
Med det vackra väder som vi haft turen att ha ett par dagar under veckan så har vi kommit ut och gått promenader nere på stan och hälsat på hästar och getter!
Och mormor Mia mår bättre så hon fick åka hem igår.

Nu hoppas jag bara att det ordnar sig med CSN snart och att dem inte drar ut på tiden mer än nödvändigt..jag är trött på allt tjafs hit och dit från dem.
Och mina kockkläder har kommit men jag har inte råd att hämta ut även om jag fick ta ett lån från min snälla mor för det visade sig att en räkning som Anders hade betalat förra månaden drogs av först nu så då blev han plötsligt pank...suck!
Jag hatar när det kärvar så med ekonomin och att jag inte vet när jag ska få mitt bidrag hjälper inte mycket.

Utöver det så mår vi ändå ganska okej och Anders har återhämtat sig och Orion med förutom hans hemska natthosta.
Nu hoppas jag bara att helgen kommer till att bli bra.
Ha en fin helg allihopa!

Inga kommentarer: