lördag 2 april 2011

Seg..

...lördag..trött och seg, pissigt väder trots att nyheterna sa att det skulle bli sol.
Nåja, jag har lagt märke till att Orion har lyckats läcka utanför blöjan på sina sängkläder och att han snorat ner mina kuddar så det blir till att städa och tvätta.
Sedan ska jag laga till en wok till middag, det var ett tag sen jag gjorde det.
Anders ska jobba på nu på eftermiddagen men förhoppningsvis kommer han hem lagom till att vi ska äta och sedan blir det att titta på film ikväll...igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här, trist och grått både idag och imorgon. Jag som trodde på sol i helgen...
Vi är också trötta och sega så det blir inte mycket mer än de dagliga Alice-promenaderna idag.
Imorgon ska jag jobba.
Jag ska laga ugnslax med potatis och en sallad till middag,det ska bli gott.
Ha det bra!
Kram E