måndag 15 mars 2010

Tankar om bloggandet.

Det här med att blogga är ganska kul, eller ja det är det nu när jag faktiskt har något att skriva om även om det faktiskt inte händer så mycket i vår vardag så finns det alltid något som man vill berätta om även om det kanske är noll intressant för läsarna.
Det finns bara fördelar med att blogga..familjen, släktingar och vänner får följa Orions utveckling och framsteg och min o Anders nya vardag och allt vad det innebär att vara en småbarnsförälder.
Allt man var beredd på och sådant man var mindre beredd på och speciellt sådant man trodde man var beredd på men det visade sig att det inte alls var så lätt som man hade trott!.
Men också alla nya känslor som man upplever fast också bara ibland som en loggbok.

 Men den största fördelen med att blogga är att vår familj kan gå tillbaka och läsa om Orions första tid, dag för dag och ibland timme för timme och få komma ihåg sådant man faktiskt glömt.
Detaljer som kommer förgylla vår framtid.

På tal om ingenting alls så är jag grymt sugen på Sushi och jag tycker att någon borde öppna en Sushibar här i Alvesta för min skull! Snälla?.


Nu är det dags för lite musik!
Cat Stevens - Father and son.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yepp, blogs rule! :)
Jag tycker det e kul å läsa. Läser din varje dag.

Och det borde vara lag på att ha en sushibar i varje stad(åtminstone med sån fisk som inte är utfiskad förståss heh..)

//Andrea