måndag 8 mars 2010

Gonatt!

Dags för fru Brandell att knyta sig, men jag måste såklart uppdatera bloggen innan jag knyter mig.
Som jag skrev innan så blev det en ganska lugn dag idag förutom att vi tog en promenad till Ica.
Så härligt väder ute! nollgradigt känns som tropiken jämfört med hur det kändes att gå ut för någon vecka sen eller två.
Jag passade på att köpa en ny sorts napp för att testa om Orion skulle föredra den framför den sorten jag köpte innan och han verkar tycka mycket bättre om de nya jag köpt.
Antagligen är det så att dem är lättare att få ett bra sugtag om.
Här kommer lite bilder som jag tagit under dagen:

Pappas finger funkar bra som tröst när inte nappen finns i närheten.
(Han är inte så förtjust i att bli påklädd.)


















































1 kommentar:

Sofia sa...

Han e ju Sussi i dagen =)