måndag 5 april 2010

Aprilväder!

Grått och trist, men enligt väderprognosen ska det bli varmt och mysigt senare i veckan!.
Igår lyckades jag ändå få tummen ur och storstädade.
Det är inte så roligt just att städa men det är så skönt när man ser resultatet.
Mådde ju som sagt inte så bra igår då jag kände mig ledsen, retlig och trött.
Men så ringde mamma och då vände det lite, det var så länge sedan vi snackade nämligen och jag saknar min familj på Mörkö så mycket ibland!.
Jag hoppas att vi kan åka dit snart, tänkte försöka ta mig upp så fort Orion fått lite stadigare nattvanor och det ska vi försöka få bukt på de nästkommande veckorna.
Kvällen avslutades med glass och filmen "Watchmen" som var väldigt, ett helt klart måste om man tycker om Superhjältar.

Förresten så åt jag en snickersglass och en kopp kaffe till frukost idag, hurtigt va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om Anders jobbar mycket så kan du o Orion vara här ett tag så ska vi hjälpa till med vaggningen. Berndt tycker också det ska bli roligt.
Kram mormor E.

Moster Fia sa...

Jo vilken bra idé =) I början p maj kanske...?