torsdag 22 april 2010

Hallu!

Natten har varit ok trots allt, Orion verkade inte ha ont i magen och vaknade mest när han var hungrig.
Förlåt om jag inte är lika flitig med att uppdatera just nu men Orion kräver en hel del då han är inne i en klängig period och sedan känns det som om jag mest repeterar mig själv om jag skriver för ofta.
Nåja..igår tog vi en tur in till Växjö och köpte en väggklocka och sedan hälsade vi på Anders mamma och mormor och tog en fika.
Orion verkar bli mer och mer småflörtad i sätt att söva honom på..förut somnade han så fort man satte honom i bilen i princip..nu skriker han så fort man sätter honom i bilen, eller ja inte varje gång men det tar god tid för honom att somna och ibland inte alls.
Han skulle nog vilja vara vaken hela dagarna om det inte vore för att elaka mamma och pappa söver honom med sina famnar.

Idag ska vi iväg och kolla på en lägenhet och det känns så spännande!.
Det är en 3:a i centrala delen av Alvesta med 2000kr lägre hyra än där vi bor nu så jag hoppas att det går vägen verkligen, håll tummarna för oss!.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med lägenheten!
Kram E