söndag 11 april 2010

Pigg!

Ja nu känner jag mig någorlunda utvilad även om jag trodde att jag skulle avlida av trötthet tidigare imorse när Orion skulle äta men sedan tog Anders honom och sövde honom med sin armhåla.
Jag kan inte säga för många gånger hur underbar Anders är och vilken tur (i oturen) att han varit hemma med mig och Orion dessa månader.
 Idag ser vädret lite bättre ut än igår då det bara var grått och mörkt ute så jag ska försöka ta mig ut med Orion på en promenad lite senare!.
Igår hände det verkligen nada och det var faktiskt skönt att bara slappa lite och bara glo på tv.
Nu märker man att det är stor skillnad på hur mycket Orion mognat bara på 2 veckor för nu tycker han babygymet är jätteintressant och han försöker greppa de olika sakerna och samma sak när man visar upp leksaker för honom, då kan man faktiskt avleda hans klagoskrik ett par minuter!.

Senare i veckan så är det dags för första mötet med föräldragruppen och jag ser fram emot att få träffa andra småbarnsföräldrar som bor här i Alvesta och kanske kan man skaffa lite kontakter så man har någon att umgås med då och då.

 Här kommer ett litet kort men sött klipp på Orion som jag filmade för några dagar sen:

Här är också ett par gulliga bilder från i fredags då vi hälsade på Farmor Ann-Sofi!.


1 kommentar:

Moster Fia sa...

Ja Anders armsvett verkar ju kunna knocka Orre helt =) Fina bilder å filmsnutt, mosters lillfatzo Orion ;)