måndag 26 april 2010

Usch..

Första dagen ensam hemma med Orion och jag har gått och blivit dålig i magen med hemskt magknip...
yay.

Orion ligger och sover just nu och tack och lov för det..det är så skönt när han kan sova ett tag till utan att jag ska ligga brevid honom.
Men jag tror jag åkt på någon magsjuka för jag har sprungit på toa 6 gånger sedan jag vaknade vid 8 tiden och har ändå konstant magknip.
Inte roligt, men det är bara att gilla läget.
Jag hoppas att det går bra för Anders idag på jobbet,  en glad nyhet är att han är ledig imorgon och på torsdag så jag behöver inte vara ensam alla fem dagar.
Och det kanske låter mesigt av mig men det är skönt med en någorlunda mjukstart.

Vet inte hur jag ska fortsätta mina dagar nu när jag är ensam...har inga vänner eller någon att prata med ens på internet och vi bor så krångligt.
Och Orion tycker inte om att ligga i vagnen någon längre tid nuförtiden utan att börja skrika och det gör inte saken lättare.
Tänk vad lätt allt hade varit om jag bara hade haft körkort och bil...

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Ok, skönt att lillen sover å att Anders e ledig lite t veckan. Dax å övningsköra snart, m mother å Berndt kanske? Krya p dig!
Kram