tisdag 27 april 2010

Åh så skönt.

Att Anders är hemma idag.
Haha en dag borta och det låter såhär på mig men den största anledningen är för att jag var så dålig i magen igår och är fortfarande lite dålig så min kropp känns lite som gelé efter gårdagens "äventyr".
För Anders gick det bra på jobbet och det känns bra vilket är goda nyheter.

Jag har hittat lite mammor att prata som sitter i samma sits som mig och det känns jättebra att få prata lite om sina tankar och känslor med folk som verkligen förstår och kan verka lite som bollplank och som peppar varandra.
Sedan hittade jag en mammagrupp i Växjö också som brukar ta regelbundna fikor i stan och någon dag ska jag försöka ta mod till mig och se hur det går att ta sig in till Växjö ensam med Orion på bussen....
Det känns lite läskigt...
Men jag måste försöka anstränga mig lite.
Fast det skulle vara roligt att kunna få kontakt med mammor i Alvesta och på tal om det så är har vi möte med föräldragruppen på torsdag...tänk om man kunde ta mod till sig och fråga om de andra gruppen skulle vilja ta en promenad och en fika någon gång.
Varför ska man vara så mesig och blyg för..?

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Bra att du försöker ta dig ut lite å träffa folk. Hoppas magen blir bättre!