tisdag 4 maj 2010

Morgonstund..

Ja så sitter man här och inväntar att tröttheten ska infinna sig hos den lille terroristen så man kan få sig en eller två timmars mer sömn.
På lördag sticker jag till mamma! och där stannar jag nog ungefär två veckor och det ska bli kul men jag är lite nervös och orolig för hur det ska bli att ta hand om Orion utan Anders.
Samtidigt så har jag ju fått träna mig lite nu när jag varit ensam men det är nätterna som är tuffast för jag blir verkligen äckligt trött till gränsen där medvetandet upphör.
Men jag får ta dag för dag och mamma och Berndt hjälper säkert till några timmar på dagen om det så behövs.

Det är inget vidare väder ute så det lär nog bli en innesittar dag om det ska fortsätta såhär.

2 kommentarer:

Moster Fia sa...

Ja mormor å plastmorfar blir nog glada när ni kommer ner :)

Anonym sa...

Självklart hjälper vi till!
Kram E