måndag 3 maj 2010

Nuuuu...

har Orion fått sin första vaccination och det gick bra när han fick amma samtidigt men den andra sprutan gjorde mycket mer ont och den blev han lite mer ledsen av men det verkade han glömma på 5 sekunder när han fick tutte igen.
Och sedan har han gått upp nästan ett halvt kilo på en månad och vuxit ett par centimeter! stora grabben.
Anders var tydligen väldigt dålig imorse med kräkningar innan han åkte till jobbet så jag har köpt hem lite olika saker för att kurera den stackaren.
Är verkligen aptrött själv känner jag nu, morgonens promenad in till Alvesta tog hårt på mig då jag inte fick sova så mycket inatt så jag får nog passa på att vila nästa gång Orion gör det, kanske glo på en av filmerna jag har hyrt?.

1 kommentar:

Moster Sofia sa...

Låter najs m en rulle. Hoppas Anders kryar på sig!