måndag 19 juli 2010

Hej hej hej hej!

Ja på tal om rubriker som inte säger något alls så...
Orion är på mycket bättre humör idag och verkar vara tillbaka till sitt gamla vanliga energiska jag igen.
Fast just nu så ligger han och sover.
Men en ovana har han börjat med igen och det är att han vill rulla runt när man ska byta blöja och blir skitförbannad om man försöker få honom att ligga still på rygg vilket både tryter på mitt och Orres tålamod.
Men det går...om än med lite kreativitet och finess och såklart som sagt innan en lång stubin.
Förresten så har jag världens bästa man som trots att han jobbar delar Orions nätter med mig när Orion vaknar mer än en gång och sedan är han också en väldigt kärleksfull pappa och själv tycker jag att han är den underbaraste människan jag träffat som verkligen förstår och stöttar mig även när jag är som mest nere och less.

Och jag försöker hitta en bra lösning till denna blogg för jag är inte nöjd med denna design heller.
Och till mamma: Rummet blev fint och mycket roligare att vistas i än innan och finare ska det bli men det kommer med tiden!
Tusen tack från hela familjen för ditt bidrag till vår Ikea vistelse!

Inga kommentarer: