tisdag 20 juli 2010

Härliga liv!

Just nu känner jag att jag (trots lite illamående) är på gott humör och även trots att Orion spydde på mig imorse och fick för sig att han skulle vara pigg klockan 5 på morgonen.
Han är världens finaste lilla kulting och är så otroligt härlig och go när han vaknar på morgonen och är jätteglad och ler så fort han får syn på en!

Vad hände igår då? jo Orion och jag gjorde inte direkt något speciellt och jag lagade lite god mat tills Anders kom hem och sedan så fick vi en inbjudan att komma över till Mats och grilla och sedan åka och kolla på Shrek på bio.
Och tack vare Orres snälla farmor så kunde vi göra det så jag gjorde en liten ansträngning innan vi åkte över till Mats och bakade kladdkakemuffins och jag har inte bakat på minst ett halvår och jag måste säga att det är ganska kul att vara lite huslig av sig och alla verkade tycka att de var goda vilket glädje mig då det var ett tag sen jag som sagt bakade och med ny ugn så jag var lite osäker om resultatet skulle bli önskvärt.
Och filmen var ganska bra men kanske inte i klass med första Shrek filmen men den var underhållande och upplyftande för humöret!

Och idag så kommer Mats och Markus över för att spela lite rollspel och jag funderar på att baka något gott åt dem då de alltid har varit så generösa så man kan bjuda lite tillbaka.

Nu ska jag byta bajsblöja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att ni har så trevliga vänner! Ha en bra dag!
Kram E

Moster Fia sa...

Låter som en toppendag :)