tisdag 13 juli 2010

Sommar sommar...

Nej nu måste jag få klaga på det här vädret...det är helt outhärdligt och snuskig känner man sig samt att Orion tycker det är jobbigt och bara när han ligger i famnen för att matas så blir han helt blöt på huvudet av svett.
Jag hoppas att det blir lite svalare för som det är nu vågar jag knappt gå ut en runda med barnvagnen...
Så! nu har jag klagat och nu är jag nöjd över det.
Denna natt var inte heller så illa och han verkar sova mycket bättre hemma här i Växjö än när han är med mig ute på äventyr hos mormor eller i sommarstugan.
Jag hoppas bara att det fortsätter så här men ta i trä...

Annars så har man utöver att gjort väldigt tråkiga men nödvändiga saker suttit och försökt hitta en trevlig alyout till bloggen för jag börjar tröttna på den jag och jag vill gärna ha en som är lite mer färgglad och ljusare i färgerna så snart kommer det se lite annorlunda ut här.

Och jag lovade att jag skulle återkomma med lite bilder så här får ni:





2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Orion som svettas så...Alla lider nog av denna värme.
Här är det varmaste dagen hittills med 30 grader både ute o inne. Dessutom har vi haft konferensdag idag. Gav inte så mycket då alla satt o stånkade i värmen.
Ha det så bra o hoppas på svalare väder.
E

Moster Fia sa...

Saknar er!! Fina bilder på Orre som piggar upp :)