torsdag 22 juli 2010

Sovande lilla bebis..

Ja man får se hur länge det håller sig men han blev rejält förbannad innan han lyckades slockna nu och jag har passat på att göra det jag brukar och det är att städa....jag tror jag har ett behov av det för om jag inte får göra det så blir jag inte på så jättegott humör och retar mig på om det ligger en massa disk och gror eller att handfatet känns smutsigt.
Men nu är jag nöjd och sitter här med en kopp kaffe och njuter av den tillfälliga tystnanden.

Och innan katastrofen (enligt Orion) så var vi nere på närbutiken och Orion lyckades charma en gammal tant som blev så glad över Orions härliga temprament!
Och senare idag kommer en kille över för att visa en bilbarnstol som jag hittade på blocket så vi kanske har löst det problemet med, hoppas hoppas!

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Hehe.. Orre har temperament!