lördag 28 augusti 2010

Jobbiga dag...

Okej jag ska inte ta ut något i förskott men hittills så har Orion sovit skitdåligt och vägrade somna den tiden han brukar lägga sig och var vaken ett bra tag och sedan vaknade han ungefär en gång per timme och nu ville han inte sova längre än 30 minuter imorse när han annars brukar sova minst en timme.
Och sedan så är jag sjuk med förkylning och feber och Anders är i Alvesta och kommer vara där minst till 16 snåret och sedan ska han dit imorgon med så här sitter jag med en övertrött men hyper bebis och vill själv bara få lägga mig ner och vila lite.
Och inte var det lätt för Anders heller då han fick ta nattskiftet helt eftersom jag är dålig och sedan gick han upp vid 6 tiden för att åka.

Usch usch usch....det är bara att gilla gilla gilla läget...

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch då. Typiskt när du är förkyld.
Kram E