fredag 27 augusti 2010

Kall natt..

Som rubriken råder så var det väldigt kallt den här natten och vi har för vana att sova med fönstret öppet men vet inte om det var någon vidare smart idé..känner redan irritation i halsen.
Men Orion hade det varmt och skönt och ytterligare en natt har han struntat i att äta mellan 22 - 6..dock så hade han lite nattvak ändå!
Nåja det går åt rätt håll.

Och igår så var ju killarna här och spelade rollspel och jag fick sällskap några timmar av söta Rebecca coh vi hade det trevligt och pratade en hel del fast planen var att vi skulle glott på en film men filmen jag hade hyrt hade hon redan sett så ja...next time!
Sedan var farmor Ann-Sofi här en snabbis och hälsade på Orion..oj så mycket skoj för lillen!
Och filmen jag hyrde ska jag se på idag som heter "Vildingarnas land" som är baserad på en urskön barnbok.

Nu hörde jag att Orion bajsade så det blir till att byta blöja och sedan få i sig en kopp kaffe...

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Mmm, la först en morgonskit, sen tog jag en kopp kaffe. Bästa starten p dagen =) Nu: Fönsterputs!