torsdag 26 augusti 2010

Nu ska ni få höra...

Orion sov utan avbrott från klockan 22 till 6:30 imorse!
Vändning eller bara tillfällighet? jag hoppas på det första alternativet!
Men det är inte hopplöst...så nu är jag glad!

Och igår fick jag upp vaxduken som jag köpt efter att vi varit inne på inte mindre än 6(!) butiker för att leta efter dukhållare (eller vad det heter, ni vet klamrar som man sätter fast duken med) och till slut hittade vi det vi skulle ha på City Gross.
Och efter det var vi så hungriga så vi åt på MAX som förresten har en jättegod GI-hamburgare.
Och jag tror inte på det där med att ha en helt fast diet att följa bara man äter med förnuft och måtta.

Ja..sedan åkte vi hem och Orion fick mat sedan var det bums i säng och jag gick också och la mig inte mycket senare själv och duktigt värre är ju det för Orion har börjat vakna vid 6-tiden nu istället för runt 8 tiden som han gjorde tidigare.

Och idag? Anders ska spela rollspel och jag ska nog bara ta det lugnt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätteskönt med nattsömnen.
Hoppas det fortsätter i samma stil.
Kram E

Moster Fia sa...

Wow, va bra att Orre sov så länge! GI-burgare, låter som nåt för mig :P Flyttstress, städar som en toook, för om ca 12 h e d kontroll av lgh.. Urk för å flytta, även om d har sina fördelar oxå såklart :)