fredag 6 augusti 2010

Sussi hjärta Anders!

Fick sova ett par timmar extra nu för Anders var som vanligt världens gulligaste och tog hand om Orion när han vaknade.
Orion har fått för sig att man ska gorma ett bra tag innan man somnar och att man tydligen inte ska ge med sig utan en rättvis kamp, nåja tur som är så har man själv oftast tålamod till att gå runt med en fiolsträng.
På måndag ska jag iallafall med Orion till BVC och prata lite sömn och matvanor så jag kanske kan få lite vägledning om hur jag ska göra för att det ska bli bättre.
Och nu är det i Hovshaga vi ska gå för första gången och sköterskan som ringde upp mig igår verkade jättetrevlig så det känns bra.
Sedan blir det dags för vaccination om ungefär två veckor men då hoppas jag nästan att Anders är hemma så jag slipper det denna gång för det skär i hjärtat på mig när han blir ledsen av sprutan.
Vi får se...

Idag vill jag hitta på något och komma ut och jag sitter här och brainstormar på vad man kan göra...hmmm.

Mamma: Nej ingen öroninflammation men däremot hade jag en öronpropp som sagt får långt in under natten.

Inga kommentarer: