torsdag 16 september 2010

Jaha

jag är trött trött trööttttt just nu och på den gråa vardagen i mitt huvud som jag befinner mig i....
Och jag har inte orkat uppdatera något men kort och gott så har farsan åkt hem igen och vi hade en trevlig middag på Thai house som avrundning på besöket och Orion skötte sig helt ypperligt.
Och igår var Anders och Orion ute ett par timmar och jag passade på att städa sedan tog vi en promenad till en pizzeria och jag åt en tråkig sallad...sista gången jag äter där iallafall.

Det är väl det som hänt och inget mer...nu vaknade Orion och här kommer ett litet klipp som avslut på detta inlägg:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Orre är verkligen en superglad liten grabb! Kul! Kram E

Moster Fia sa...

Hahaha d roligaste moster sett på väldigt länge!! U made my day Orion :)