onsdag 29 september 2010

Orion vs. Sömnen...

I tre dagar har Orion väldigt kinkig med att sova på dagarna och idag har han inte sovit mer än kanske en halvtimme, dock så sover han nu och jag hoppas att han kan göra det ett tag till för det har varit hålligång på honom hela dagen även om det för det mesta varit glada miner.
Och jag har haft städmani, det brukar jag få ungefär en gång i veckan och då håller jag på i minst 1½ timme.
Och idag behövdes det, kanske inte för att det var direkt överdrivet smutsigt men jag kände att jag behövde få det ur mitt system för det såg ut som ett bombnedslag innan eftersom Orion drar med sig allt han hittar till vardagsrummet och alla grytor och stekspadar i köket som han får leka med medan vi antingen diskar eller lagar mat.
Glömde att skriva i tidigare inlägg att vi såg filmen "Kick Ass" igår, skitbra underhållning!

Inga kommentarer: