onsdag 22 september 2010

Sol!

Åh så ljuvligt att se solen på morgonen för en gång skull!
Det känns ganska bra just nu i själen, av vilken anledning vet jag inte men behöver man någon anledning?
Nu ska jag summera gårdagen!
Jag överraskade Anders med tårtan när han vaknade och han blev jätteglad över att få i sig en "redig" frukost efter sina mått och ja..sedan hände det inte så mycket just på eftermiddagen utan vi tog det lugnt hemma och jag var så fasligt trött så jag passade på att sova lite när Orion hade sin eftermiddagsvila och det kan jag säga att jag inte ångrade denna gång..oftast brukar jag bli väldigt slö om jag sovit mitt på dagen men just den här gången gjorde det mig piggare.
Ja och sedan bar det mot kvällen och Anders mamma kom hit med lite presenter och skulle också vara barnvakt åt Orion för vi skulle äta lite mat med broder Jonas och glo på Resident Evil och allt gick enligt planerna där och filmen var väldigt roande vilket jag verkligen inte har något emot efter att vi sist hade sett på "The American" som lämnade oss otillfredställda och allmänt deprimerade.
Visst filmen var ganska hjärnlös och ologisk men det visste vi redan på förhand att den antagligen skulle vara.
Efter filmen åkte vi över till Andreas och hämtade en jacka jag hade glömt på söndagens valvaka och sedan bar det hemåt till en liten ledsen Orre som tydligen hade krupit runt och letat efter oss och varit uppriven.
Stackars lille pöjk....börjar det bli så nu att han saknar oss när vi inte är där?
Men sorgen försvann när vi kom innanför dörren och han hörde våra röster och fick sitta i mammas famn ett litet tag.
Min lilla älskling, Orion är verkligen ett ljus för oss.
Ja Anders tyckte att sin födelsedag var lyckad och alla var glada i slutet av dagen så det var så fint så!
Och idag kommer min syster hit ett par dagar och hälsar på! Wiiihiii!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätteroligt allt är så bra och lyckat!
Hälsa Fia!
Kram E