tisdag 5 oktober 2010

Bättre idag..

..jag har fortfarande pms men igår var jag helt utmattad och bara gråtmild för ingen direkt orsak och allt kändes jobbigt och meningslöst.
Det är lite läskigt för jag hade aldrig sådan här pms innan jag blev gravid och jag hoppas att det blir bättre med tiden för det här är verkligen inte kul.
Nåja idag känns det som sagt lite bättre och jag tänker försöka hålla mig ovanför ytan så gott det går.
Och igår var det måndag och det innebär att det var babytimman i kyrkan men jag är fortfarande förkyld med snuvig näsa och hosta och då kändes det inte som en bra idé att gå dit och eventuellt smitta ner andra oskyldiga själar och Anders sov efter en hård natt så det blev inställt och det blir det nog idag med om inte Anders går dit själv med Orion men jag tror vi försöker hitta på något annat istället.
Vi tänkte hursomhelst ta oss till Anders mor och hälsa på efter sjukhusbesöket så Orion och hon får träffas lite och ha det trevligt.
Ja det finns inte så mycket att berätta egentligen för igår hände det som sagt inte direkt mycket utan det blev en liten promenad till olika lekplatser i området och Orion åkte lite rutschkana och red lite planka med mamma och pappa....

Jag återkommer lite senare idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre...Vad var det för sjukhusbesök? Ha det bra!
Kram E

Lilla familjen! sa...

Hon har problem med gallsten men det blev värre trots medicin så hon lades in och de tog tester och de hittade en liten gallsten men utöver det verkar det inte vara några problem.

Anonym sa...

Gallsten gör ont så tur att det verkar ordna upp sig.