torsdag 14 oktober 2010

Fruktade kvällar = Underbart.

Ja för en vecka sen satt jag här och grät för att Anders skulle börja jobba och jag var så rädd för att vara ensam med Orion på kvällarna och nätterna men just nu så njuter jag!
Jag och Orion är världens bästa team och jag känner inte alls samma ångest när Anders går till jobbet nu som jag gjorde för bara en vecka sedan när han började jobba.
Och Orion är så glad! det har han varit de senaste två veckorna och han bara växer och växer och man blir överraskad varje dag över att han gör något nytt och idag när jag kastade in kläder i tvättmaskinen så härmade Orion mig!
Och sedan var till Alvesta idag och träffade lite nytt folk som Anders bekantat sig med och tro att Orion var glad nästan hela tiden (förutom när han fick sitta still för länge såklart) och var jättesnäll hela bilresan dit och tillbaka.
Han ler så mycket nuförtiden....det räcker med att man bara tittar åt hans håll så ger han ifrån sig ett stort grin.
Och pajen blev bra men inte den bästa jag gjort så jag ska utveckla receptet lite innan jag lägger ut det här.
Men om ni vill ha en bra paj...kasta i lite broccoli, salami och squash och ha i ädelost så blir det en hit!

Här kommer dessutom ett videoklipp och en bild när Orions supergulliga kusin från Norge var här på besök:

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Härligt att d känns bra :)

Tack för tipset!

Åååå Orre, kan man va sötare å roligare?! Vilket underbart filmklipp!! :D